Á.SZ.F
Általános Szerződési Feltételek
Kérjük, hogy amennyiben vásárlója, illetve aktív felhasználója kíván lenni Webáruházunknak, figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési Feltételeinket és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve.
A webáruház működésével, megrendelési és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén Ügyfélszolgálatunk rendelkezésére áll.
Ügyfélszolgálatunk munkaidőben (általában 8 – 17 óra között) elérhető Online a főoldal jobb oldalán elhelyezett ikonra kattintva, vagy e-mailen az info@illatokaruhaza.hu címen, vagy a +36-20/356-16-23-es telefonszámon.
I. A Szolgáltató
1. A illatokaruhaza.hu online áruházat FeLa Illat Kft. üzemelteti (továbbiakban: “Szolgáltató”).
2. A Szolgáltató cégneve: FeLa Illat Kft.
3. A Szolgáltató székhelye: 2225 Üllő Pesti út 210
4. A szolgáltató adószáma: 32220757-2-13
5. A kibocsájtó cégbíróság: Fővárosi Bíróság, mint Cégbíróság
6. A Szolgáltató adatvédelmi nyilvántartási azonosítója: Bejegyzés alatt
7. Cégjegyzékszám:13-09-22815
8. Elektronikus ügyfélszolgálat: info@illatokaruhaza.hu
9. Telefonos ügyfélszolgálat: +36-20/356-16-23
II. A szolgáltatás igénybevétele
1. A megrendelések leadására a llatokaruhaza.hu internetes áruházban az alábbi módokon van lehetőség:
– Elektronikus úton, interneten keresztül a illatokaruhaza.hu webcímen
– Ügyfélszolgálati telefonszámunkon a +36-20/356-16-23-es számon
– Írásos formában e-mailen az info@illatokaruhaza.hu címen
Postai levélben leadott rendeléseket a Szolgáltató nem fogad el. A rendelésekkel kapcsolatos tájékoztatásokat a Szolgáltató elektronikus úton küldi el a felhasználók részére. A rendelés leadása előtt a felhasználónak van lehetősége a regisztrációkor megadott adatok módosítására.
2. A szolgáltató és megrendelő között írásos szerződés köttetik, amelyet szolgáltató elektronikus rendszerében tárol.
3. Ha a megrendelt termék nem áll rendelkezésre, a Szolgáltató a vevőt erről haladéktalanul tájékoztatja.
4. A megjelenített termékek kizárólag on-line, házhoz szállítással rendelhetőek meg.
5. A termékekre vonatkozóan megjelenített árak tartalmazzák a törvényben előírt áfát, azonban nem tartalmazzák a házhoz szállítás díját. Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra.
6. A minimális vásárlási érték (megrendelt termék értéke): 2 000 Ft
III. A leadott rendelésektől való elállási jog gyakorlására vonatkozó törvényi szabályozást a 17/1999. (II.5). kormányrendelet tartalmazza.
1. A 17/1999. (II. 5.) Korm. rendelet értelmében a vásárló indoklás nélkül elállhat a vásárlástól a kézhezvételtől számított 14 munkanapon belül. Elállási nyilatkozatát a Szolgáltatói adatok között feltüntetett telefonszámon vagy e-mail címen, írásban és szóban is egyaránt közölheti a Szolgáltatóval. 2. Kézhezvételi időpont a házhoz szállítás esetében a futártól történő átvétel időpontja. Ezek a számlával, ill. a futártól kapott nyugtával bizonyíthatóak.
3. A sértetlen terméket a számlával vagy annak másolatával, a Vásárló saját költségén köteles visszaküldeni a Szolgáltató posta címére (FeLa Illat Kft.,2225 Üllő Pesti út 210), és Szolgáltató a visszaküldött termék(ek) vételárát 30 napon belül átutalással visszatéríti.
4. Amennyiben a termék minősége nem rendeltetésszerű használat miatt csökkent, a Szolgáltató kártérítést követelhet az értékcsökkenés miatt. Ez nem vonatkozik arra az esetre, ha az értékcsökkenés a termék vizsgálata miatt következett be, ha az értékcsökkenés egyébként a kereskedő telephelyén is bekövetkezne az áru megvizsgálásakor.
Nem vonatkozik az elállás joga azon termékekre, amiket egyedileg gyártattak, egyedi megrendelés volt, valamint megbontott csomagolású termékekre. A termék vásárlása során kifizetett összeg a termék vizsgálata után kerül visszafizetésre 30 napon belül. Amennyiben a Vevő eláll a vásárlástól, köteles a terméket visszajuttatni hozzánk. A Vevő viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket. Szolgáltató követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését.
5. Utánvéttel visszaküldött csomagok átvételére nincs lehetőségünk.
6. Nem gyakorolhatja az elállási jogot hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépi szoftver példányának, higiéniai termékek, étrend kiegészítők, vitaminok, szexuális segédeszközök, kellékek, kozmetikumok vásárlása esetében, ha a csomagolást felbontotta.
7. Abban az esetben, ha a terméket a vevő használatba vette, és nem tudja sérülésmentesen Szolgáltató részére visszajuttatni, Szolgáltató nem vállalja a termék visszavásárlását.
A törvény további részletei megtekintése itt. http://net.jogtar.hu
IV. Az eladó szavatossági és jótállási felelősségére a Ptk-ban és a 49/2003. (VII.30.) GKM rendeletben foglaltak az irányadóak.
3 napon túli töréskárokat nem áll módunkban orvosolni, garanciális feltételeink 3 napon túli töréskárra nem vonatkoznak.
V. Ha a megrendelt árucikk hibás, esetleg a szállítás során megsérült, akkor azt Szolgáltató díjmentesen kicseréli, abban az esetben, ha az áru átvételekor a futár előtt kibontja a megrendelő a csomagot és jegyzőkönyv felvételére kerül sor. Amennyiben a cserére nincs mód, a vásárló választása szerint árengedményt kaphat vagy elállhat a vásárlástól.
VI. Szolgáltató megtesz mindent azért, hogy az oldalain megjelenő adatok (termékek ára, elérhetősége, leírása, stb.) a lehető legpontosabbak legyenek. Az esetlegesen előforduló hibákért a Szolgáltató felelősségére a 17/1999. (II.5.) kormányrendeletben és a Ptk.-ban rögzített rendelkezések irányadók.
VII. A felhasználó teljes körű felelősséggel tartozik minden olyan rendelésért és egyéb tranzakcióért, amelynek során a jelszava felhasználásra került. Erre való tekintettel kérjük, gondoskodjon jelszava megfelelő titokban tartásáról. A felhasználó ezen felelőssége nem áll fenn, ha jelszava saját hibáján kívül került illetéktelen személy(ek)hez. A Szolgáltató nem vállal felelősséget a rendelés nem teljesítéséből, késésből, a szolgáltatás leállásából eredő, és/vagy az esetleges üzleti vagy magántermészetű információk elvesztéséből vagy egyéb anyagi veszteségből fakadó károkért.
VIII. Internetes rendelés menete
1. A megvásárolni kívánt terméket helyezze a kosárba
2. Amennyiben szeretne további terméket kosárba helyezni, válassza a „vásárlás folytatása” gombot. Ha nem szeretne további terméket vásárolni, ellenőrizze a megvásárolni kívánt termék darabszámát. A „törlés” gombra kattintva törölheti a kosár tartalmát. Mennyiséget módosíthatja.
3. Szállítási/fizetési mód kiválasztása.
4. Szállítási / Számlázási illetve a belépési adatok megadása /Amennyiben már regisztrálta magát akkor be tud lépni.
5. Az adatok megadását követően a ” Megrendelés” gombra kattintva tudja elküldeni megrendelését, előtte azonban még egyszer ellenőrizheti a megadott adatokat, illetve megjegyzést is küldhet a megrendelésével. (Pl: a készülék, vagy termék színét illetően)
6. E-mail-ben a megrendelés elküldését követően visszaigazolást kap.
7. A beérkezett megrendelését e-mailben minden esetben visszaigazoljuk, illetve egyeztetjük az adatokat.
IX.Teljesítés
A rendelés teljesítésének időtartama elsősorban az aktuális készleten múlik. Az Áruházban található termékek döntő többsége készletről kapható. Normál esetben egy rendelés teljesítése a személyre szóló visszaigazolást követő 2-5 munkanapon belül megtörténik. Amennyiben Ügyfél banki utalással előre fizeti ki rendelése ellenértékét, úgy a teljesítési időtartam a befizetés megtörténtétől számít.
Raktáron épp nem lévő, vagy kizárólag rendelésre beszállított termékek esetében a várható teljesítési időtartam, valamint a teljesítéssel kapcsolatos egyéb részletek általában feltüntetésre kerülnek az adott termék adatlapján, továbbá az Áruház minden ilyen esetben külön egyezteti ezen információkat az Ügyféllel.
A teljesítési időtartamot több külső tényező befolyásolhatja amiért az Áruház nem tud felelősséget vállalni, azonban minden ilyen esetben értesíti az Ügyfelet az esetleges változásokról.
Hibás rendelés teljesítés korrigálása:
Amennyiben a rendelés teljesítésében történt hiba (pl. sérült, hiányos, vagy nem megfelelő termék) korrigálást az Ügyfél e-mailes üzenet, vagy telefonos egyeztetés útján kérheti az Áruháztól. A korrigálásnak több módja lehetséges:
– A nem megfelelő termék cseréje megbeszélés szerint (pl. cserecsomag küldésével, személyes lebonyolítással, stb.).
– A nem megfelelő, de használható termék megtartása az Ügyfél által, és megállapodás szerinti kompenzáció (pl. speciális árengedmény, visszatérítés) biztosítása az Áruház által.
– Az Ügyfélt jogosan megillető, a szerződéstől történő utólagos elállás gyakorlása.
X. A megrendelt termék / házhoz szállítás díjának fizetésének módja
A megrendelt terméket a csomag átvételekor a futárnak kell kifizetni vagy banki előreutalással. A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz. A számlát a feladás napján e-mailben továbbítjuk a vevőnek, a garancia levelet pedig a csomag tartalmazza azoknál a termékeknél ahol szükséges. Kérjük, hogy a csomagot kézbesítéskor a futár előtt szíveskedjék megvizsgálni és a termékeken észlelt sérülés esetén kérje jegyzőkönyv felvételét és ne vegye át a csomagot. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni!
Bankkártyás fizetés
A bankkártyás fizetés a Barion rendszerén keresztül lehetséges.
MIT JELENT A BARION™?
A Barion elektronikus fizetéseket lebonyolító szolgáltatás, amivel kényelmesen és biztonságosan lehet bankkártyával, vagy előre feltöltött egyenleggel fizetni online áruházunkban.
Az online bankkártyás fizetések a Barion rendszerén keresztül valósulnak meg. A bankkártya adatok a kereskedőhöz nem jutnak el. A szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt. a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013
A Barion bankkártyás fizetésről bővebb információ: Barion
XI. Adatkezelés
Az webáruház használata során a Szolgáltató részére rendelkezésére bocsátott személyes adatokat bizalmasan kezeli, és nem adja ki további fél számára, kivéve abban az esetben amennyiben az az alvállalkozója Pl: Futárszolgálat, a megrendelés kézbesítéséhez szükséges. A webáruház böngészése folyamán technikai információk kerülnek rögzítése statisztikai célokból. (IP cím, látogatás időtartama, stb).
Ezen adatokat Szolgáltató kizárólag jogilag hitelesen indokolt, és alátámasztott esetben adja át a hatóságok részére. A szolgáltatás igénybevételéhez cookie-k engedélyezése szükséges. Amennyiben nem szeretné engedélyezi a cookie-k használatát, letilthatja a böngészője beállításaiban. Cookie-k tiltása esetén a szolgáltatás bizonyos elemei csak részben, vagy egyáltalán nem használhatóak. A cookie egy olyan fájl, amelyet a szerver küld a felhasználó böngészőjének, és amelyet a felhasználó számítógépe tárol. A cookie-ban személyes adat nem kerül tárolásra. A megrendelés folyamán rögzített adatokat a Szolgáltató mindaddig rögzíti, amíg a Vásárló nem kéri azok törlését. A webáruház böngészése folyamán biztosított hírlevél feliratkozás során megadott adatokat a Szolgáltató bizalmasan kezeli, leiratkozás lehetősége minden kiküldött hírlevél alján biztosított, továbbá kérhető az Ügyfélszolgálati elérhetőségek valamelyikén.
Adatai törlését, módosítását bármikor kérheti írásban az info@kiframosoparfum.hu címen. Ez az e-mail cím védett a spamkeresőktől, engedélyezni kell a Javascript használatát a megtekintéshez e-mail címen.
XII. Egyéb rendelkezések
1. A Szolgáltató rendszere a felhasználók aktivitásáról adatokat gyűjthet amelyek nem kapcsolhatóak össze a felhasználók által a regisztrációkor megadott egyéb adatokkal, sem más internetes honlapok vagy szolgáltatások igénybevételekor keletkező adatokkal.
2. A Szolgáltató jogosult a felhasználó részére hírlevelet vagy egyéb reklám levelet küldeni, amennyiben a felhasználó a regisztrációkor a megfelelő adatai megadásával ehhez előzetesen, egyértelműen, kifejezetten és önkéntesen hozzájárult. A Szolgáltató nem köteles ellenőrizni, hogy a felhasználó által a regisztrációkor illetőleg egyébként a hozzájárulás megadásakor megadott adatok valósak illetőleg helytállóak.
3. A felhasználó a VIII. 2.pontban hivatkozott önkéntes hozzájárulását bármikor jogosult visszavonni. Ebben az esetben a Szolgáltató a visszavonást követően a felhasználó részére több hírlevelet illetőleg egyéb reklám levelet nem küld, továbbá törli a felhasználó adatait a hírlevélre feliratkozott felhasználók adatai közül.
4. A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, bizonyos esetekben illusztrációként szerepelnek. Cégünk nem vállal felelősséget az esetleges technikai ismertetők a beszállító, vagy rajta kívül álló okok miatt történő előzetes bejelentés nélküli változása miatt.
5. Fenntartjuk a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészben. Részben történő teljesítés kizárólag a megrendelővel történő egyeztetést követően kerülhet sor!
6. Webáruházunk megrendeléseit a Csomagpiac futárszolgálat teljesíti. A csomagok kézbesítése munkanapokon történik 8-17 óra közötti időszakban. Amennyiben ebben időszakban nem tartózkodik otthon, szállítási címként célszerű (amennyiben van rá lehetősége) munkahelyi címet megadni. Az át nem vett csomagok szállítási költségét a megrendelőre terheljük!
7. Kizárólag abban az esetben rendelje meg a kívánt termékeket, amennyiben a csomag átvételekor ki tudja fizetni annak díját a futárnak! Át nem vett, visszaküldött csomagok esetén a visszaszállítás díját a megrendelőre terheljük, újra küldését kizárólag a csomag ellenértékének előre történő átutalása esetén áll módunkban ismételten elindítani!
8. Termékekre gyártótól függően garanciát vállalunk. A termékek garanciális szervizpontjára történő eljuttatásának költsége a vásárlót terheli. Portósan küldött csomagokat nem vesz át átvevőpontunk, azt minden esetben visszaküldi a feladónak!
9. Szolgáltató magára és általa üzemeltetett webáruházakra nézve követendőnek tekinti a Magyarországi Tartalomszolgáltatók Egyesületének etikai kódexét.
10. Fogyasztói panaszügyintézés írásban történik, az info@illatokaruhaza.hu címen. Ez az e-mail cím védett a spamkeresőktől, engedélyezni kell a Javascript használatát a megtekintéshez címen, valamint a Szolgáltató ügyfélszolgálatán.
A jelen általános szerződési feltételekben nem szabályozott kérdésekben a polgári törvénykönyv, a távollevők között kötött szerződésekről szóló 17/1999 (II.5.) kormányrendelet, és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. tv. rendelkezései az irányadók.